Vejledning til selvbetjening

Selvbetjeningen består hovedsageligt af 2 dele:

Bliv medlem af Øster Alling Idrætsforening

  • For at deltage i Idrætsforeningens forskellige aktiviteter skal du være oprettet som medlem.
  • Vi skal bruge forskellige oplysninger om dig for at kunne oprette dig som medlem. Vi skal bruge dit fulde navn, en gyldig E-mail adresse og dit CPR nr. Læs mere om cpr nr. her: https://www.forbrugerombudsmanden.dk/
  • Du kan ansøge om medlemskab ved at udfylde en formular som du finder her: Selvbetjening/tilmelding
  • Når du har udfyldt og sendt formularen vil du straks modtage en E-mail som bekræfter at vi har modtaget din anmodning.
  • Vi behandler din anmodning manuelt, og der kan derfor gå op til 2 arbejdsdage før du modtager dit medlemsnummer.
  • Når din anmodning er godkendt modtager du en velkomst E-mail som indeholder dit medlemsnummer og information om selvbetjeningssystemet.
  • Du er oprettet som medlem når du har modtaget dit medlemsnummer.
  • Du skal kun oprettes første gang du bruger systemet.
  • Dit medlemsnummer er det samme så længe du ønsker at være medlem og følge Idrætsforeningens forskellige aktiviteter.
  • Du skal blot tilmelde dig det ønskede hold via selvbetjeningen ved hver sæsonstart.

Tilmeld dig det/de hold du ønsker at følge når de har sæsonstart.

  • Brug dit medlemsnummer og kodeord til at logge ind og tilmeld dig det ønskede hold på siden ”booking”.
  • Du kan logge ind i selvbetjeningen her: Selvbetjening/login
  • Det første du ser er en personlig velkomstside med en oversigt over de hold du er tilmeldt.
  • På siden ”booking” finder du en liste over de aktiviteter og hold idrætsforeningen tilbyder.
  • Klik på ”tilmeld” i boksen ved det hold du ønsker at følge
  • Klik herefter på ”tilmeld mig!” Du vil nu se en bekræftelse på din tilmelding og modtage en E-mail om det samme.
  • Du er tilmeldt et hold når du har modtaget en tilmeldingsbekræftelse på E-mail.
  • I tilmeldingsbekræftelsen vil du også modtage oplysninger om betalingsfrist og betalingsmuligheder.

Hvad kan jeg ellers bruge selvbetjeningen til?

  • ”Min side” er den velkomstside du ser når du først logger på. Her kan du se en oversigt over hvilke hold du er tilmeldt.
  • Det er også her du kan annullere din holdtilmelding.
  • ”Min side” har 2 undersider: ”min profil” og ”mine betalinger”
  • Under ”min profil” kan du rette dine oplysninger. Det kan være du flytter eller skifter telefonnummer. Det er også her du kan ændre dit kodeord.
  • Under ”mine betalinger” kan du se din saldo. Du kan se hvilke hold du har været tilmeldt i tidligere sæsoner og om vi har registreret din betaling. Oplysningerne bliver opdateret i begyndelsen af hver uge.
  • Vær opmærksom på at du skal påføre dit medlemsnummer på alle betalinger til idrætsforeningen, hvis du vil være sikker på den bliver registreret til din profil.

Har du flere spørgsmål?

  • Skriv til os via E-mail: oai@regnskabsro.dk eller SMS: 26 25 86 00.
  • Vi besvarer henvendelser om onsdagen i tidsrummet 10-14